Test prskanja slanom otopinom

CorrosionX proizvodi su mnogo poznatiji u avio industriji, oružanim snagama, elektroprivredi i lukama nego vozačima bicikla. U želji da uvrstimo SpeedX u naš asortiman proizvoda, počeli smo tražiti dostupne podatke konkurentskih proizvoda kao što su toksičnost, faktor istrošenja, antikorozivna zaštita, dielektrična čvrstoća (zaustavljanje elektrolize) itd. Obišli smo sve trgovine – od najvećih trgovačkih lanaca pa sve do specijaliziranih trgovina trkaćih bicikala u Ausklandu i Rororui. A sve kako bismo pronašli vrlo malo informacija.

Ono što smo pronašli su navodi poput npr. onog na bočici Muc Off Wet Lube-a: Muc-Off Wet Chain Lube je ultra izdržljivo mazivo za lance bicikla za velike udaljenosti. Na web stranici Finish LIne Wet Lubricant stoji: Wet Lube je idealan za blatne off-road uvjete, duge vožnje po kiši i maglovite i slane obalne klime, a na INOX MX9 Chukka Chain Luve možete pronaći natpis koji doslovce piše “Sticks like shit”.

Ali, bili smo u potrazi na malo više od samih natpisa. Tražili smo dokaze. Dokaze mjerene prema industrijskim standardima. A kod antikorozivne zaštite svjetski prepoznati standardi su ili DIN ili ASTM. ASTM B117 vjerojatno je najčešće korišteni test korozije na Novom Zelandu i Australiji, prihvaćen od inženjera u industriji koji trebaju usporediti antikorozivne premaze i ulja. Od svih laboratorija “dolje ispod”, teško je pronaći ugledniji od DULUX-ovog laboratorija u Aucklandu kojeg smo angažirali da izvrši potpuno testiranje sukladno zahtjevima.

Dulux-ov laboratorij pristao je testirati ove proizvode u njihovoj slanoj komori. Prepustiti ćemo tumačenje rezultata čitateljima ovog bloga. No kako bi vam pomogli razumijeti originalno izvješće koje možete preuzeti s ovog bloga, usudili bi se reći da su svi ostali proizvodi PALI nakon izlaganja od 48 sati. ReelX i SpeedX us pali nako 96 sati. CorrosionX XD (Extended Duty) prikladan za podmazivanje lanaca u industiji premašio je 120 sati.

Uz činjenicu da SpeedX ima faktor istrošenja od 0,31- nekih 4x bolje od standardnog motornog ulja, vjerojatno možete cijeniti zašto smo ponosni da sada možemo predstaviti NZ i Australskom tržištu ovaj izvrsni proizvod. Koje su mane proizvoda? SpeedX nije poznato ime što ostavlja vozača s teškim izborom između ušminkane bočice poznatog brenda ili korištenja proizvoda koji ima bolje performanse.

Tražimo bicikliste koji žele pobijediti i škole koje trebaju održavati svoje bicikle uz ograničene proračune. Budite slobodni kontaktirati nas za probne uzorke i sponzorstva.

Preizmite rezultate DULUX-ovog testiranje ovdje:

Rezultati testiranja sa fotografijama (4 MB)

 

Previous Blogs: